Для створення електронного рецепту нам потрібно буде пройти всього 3 кроки: ідентифікацію пацієнта, створення ЕМЗ та створення електронного рецепту, тож давайте починати.
Ідентифікація пацієнта
В першу чергу нам потрібно знайти пацієнта, тому натискаємо зліва на «Пацієнти» та обираємо пошук пацієнта.
Далі ідентифікуємо нашого пацієнта вказавши його Ім’я, Прізвище та дату народження. Та натискаємо кнопку «Шукати» як зображено нижче.
Після того як ми знайшли пацієнта необхідно перейти в його медичну картку, в нашій МІС вона відображена у вигляді ID цієї картки, необхідно натиснути саме на нього.
Створення ЕМЗ
Після того як ми перейшли в медичну картку пацієнта необхідно зафіксувати прийом пацієнта, для цього нам потрібно створити Електронний медичний запис (ЕМЗ). Він складається з епізоду та взаємодії, тому відповідно натискаємо на «Епізоди і взаємодії».
Cтворюємо новий епізод, натиснувши кнопку, як зображено нижче.
При створенні епізоду обов’язково вказуємо назву(тобто код за ICPC2 або МКХ-10-АМ) та тип епізоду. Час епізоду встановлюється автоматично, за необхідності його можно змінити. Та натискаємо кнопку «Зберегти».
Чекаємо поки епізод синхронізується, після чого вас буде перенаправлено на сторінку «Епізоди і взаємодії».
Після того як епізод був успішно створений необіхідно створити взаємодію з пацієнтом. Для цього натискаємо кнопку, як показано нижче.
На сторінці взаємодії заповнюємо дані, які підкреслено червоною лінією.
Далі необхідно заповнити дані про медичний стан пацієнта, а вже після цього заповнити діагноз. Заповнювати потрібно саме в цьому порядку!
Заповнюємо дані в медичному стані пацієнта, що позначені червоною лінією нижче. Після того як заповнили всі дані натискаємо «Додати».
Далі додаємо діагноз, обов’язковими до заповнення є поля «Медичний стан пацієнта» та «Вид діагнозу». Оскільки діагнозів може бути декілька, як мінімум один з них має бути основним. Натискаємо «Додати», після цього спускаємо до самого низу і натискаємо «Сформувати пакет та відправити в ЦК eHealth».
На цьому етапі заявку на взаємодію необхідно підписати електронним ключем. Для цього заповнюємо «Центр сертифікації», що видав вам ключ, вибираємо сам файловий ключ (здійснюємо пошук на комп’ютері) та вводимо пароль від ключа. Якщо всі дані заповнено натискаємо «Зчитати», далі натискаємо «Ок», після цього стане доступна кнопка «Підписати».
Створення електронного рецепту
Якщо взаємодія була успішно підписана та не містить помилок, то у полі «Взаємодії за епізодом» ви побачите свою взаємодію зі статусом «Завершений». Далі необхідно буде перейти у вкладку «Рецепти».
На цій сторінці ми побачимо які рецепти вже виписували пацієнту та у нас є можливість виписати новий рецепт, натискаємо на цю кнопку.
В першу чергу нам потрібно вибрати за якою програмою ми будемо виписувати рецепт та обрати епізод і взаємодію на основі яких він створіюється.
Після того спускаємо нижче, обираємо препарат, який ми хочемо виписати пацієнту та вказуємо його добову дозу, разову дозу, тривалість курсу лікування, кількість, інструкцію по дозуванню. Кількість лікарського засобу буде порахова після введення добової дози та тривалості курсу лікування. Після вводу всіх необхідних полів натискаємо Зберегти.
Після того як заявку була успішно створена її необхідно підписати.
Процес підпису вам вже знайомий, тож вводимо всі необхідні дані і підписуємо наш рецепт.
Після цього наш рецепт буде успішно створений. Якщо у пацієнта метод автентифікації — смс, то йому відповідно прийде номер і код рецепту за допомогою смс. Якщо у пацієнта метод автентифікації — через документи, то для такого пацієнта необхідно роздрукувати рецепт.
На цьому створення рецепту було завершено.