Спрощено процес реєстрації зв’язку дитини з законним представником у ЕСОЗ

Завдяки зворотному зв’язку від користувачів, ми продовжуємо покращувати процеси в ЕСОЗ!

Раніше ми вже удосконалили процес реєстрації законного представника для недієздатного пацієнта:

  1. прибрали потребу вносити всі дані представника вручну — достатньо обрати його серед зареєстрованих в Реєстрі пацієнтів ЕСОЗ;
  2. скасували необхідність завантажувати свідоцтво про народження українського зразка при реєстрації дитини – ці дані автоматично перевіряються через ДРАЦСГ.

 Від сьогодні впроваджуємо ще одне оновлення в ЕСОЗ – при створенні звʼязку недієздатного пацієнта та його законного представника більше не потрібно завантажувати скан-копію свідоцтва про народження українського зразка.

Реквізити свідоцтв, що підтверджують звʼязок дитини та її законного представника також автоматично перевірятимуться з ДРАЦСГ. 

При цьому зауважимо, що перевірка документу законного представництва, яка запуститься найближчим часом не впливатиме на оплату надавачам медичних послуг, законтрактованих з НСЗУ за Програмою медичних гарантій. Як і завжди ми завчасно проведемо інформування про старт автоматичної перевірки.

Зареєстрований зв’язок – обов’язкова умова для подання декларації та оновлення персональних даних пацієнта в ЕСОЗ. При цьому зареєструвати звʼязок може лікар будь-якої спеціальності.

 Оновлення звʼязку пацієнтів з законними представниками можна проводити поступово, під час планових візитів пацієнтів. 

Нагадуємо, що реєстрація та оновлення пацієнтів відбувається відповідно до наказу МОЗ №2755 “Про затвердження Порядку ведення Реєстру пацієнтів в електронній системі охорони здоров'я”.

Як зареєструвати зв’язок між недієздатним пацієнтом та його законним представником?

  1. Відкрийте запис пацієнта в МІС
  2. Перейдіть до розділу «Законні представники» в картці пацієнта
  3. Знайдіть потрібну особу серед зареєстрованих пацієнтів
  4. Вкажіть документ, що підтверджує представництво. Якщо це свідоцтво про народження українського зразка – тепер завантажувати скан-копію не потрібно 
  5. Вкажіть код підтвердження з СМС-повідомлення, яке надійшло законному представнику пацієнта, та збережіть звʼязок.

 Які документи підтверджують законне представництво?

Під час реєстрації зв’язку в ЕСОЗ медичний працівник має зазначити тип документа, що підтверджує законне представництво пацієнта. Це може бути:

  1. Свідоцтво про народження (українського зразка) 
  2. Свідоцтво про народження іноземного зразка
  3. Посвідчення опікуна (рішення органу опіки та піклування)
  4. Рішення суду (рішення суду про визнання недієздатності)
  5. Документ (інший документ).

Нагадаємо, які зміни відбулися:

  • Законного представника можна обрати з-поміж уже зареєстрованих пацієнтів — без ручного внесення даних.
  • Замість дублювання інформації – реєстрація звʼязку між записом пацієнта та його законного представника.
  • Метод автентифікації для недієздатного пацієнта встановлюється автоматично – після реєстрації звʼязку із його представником.
  •  Після 18 років зв’язок із представником припиняється автоматично.
  • Доступне підтвердження цивільної дієздатності пацієнтів з 14 років.