Завдяки зворотному зв’язку від користувачів, ми продовжуємо покращувати процеси в ЕСОЗ!
Раніше ми вже удосконалили процес реєстрації законного представника для недієздатного пацієнта:
Від сьогодні впроваджуємо ще одне оновлення в ЕСОЗ – при створенні звʼязку недієздатного пацієнта та його законного представника більше не потрібно завантажувати скан-копію свідоцтва про народження українського зразка.
Реквізити свідоцтв, що підтверджують звʼязок дитини та її законного представника також автоматично перевірятимуться з ДРАЦСГ.
При цьому зауважимо, що перевірка документу законного представництва, яка запуститься найближчим часом не впливатиме на оплату надавачам медичних послуг, законтрактованих з НСЗУ за Програмою медичних гарантій. Як і завжди ми завчасно проведемо інформування про старт автоматичної перевірки.
Зареєстрований зв’язок – обов’язкова умова для подання декларації та оновлення персональних даних пацієнта в ЕСОЗ. При цьому зареєструвати звʼязок може лікар будь-якої спеціальності.
Оновлення звʼязку пацієнтів з законними представниками можна проводити поступово, під час планових візитів пацієнтів.
Нагадуємо, що реєстрація та оновлення пацієнтів відбувається відповідно до наказу МОЗ №2755 “Про затвердження Порядку ведення Реєстру пацієнтів в електронній системі охорони здоров'я”.
Як зареєструвати зв’язок між недієздатним пацієнтом та його законним представником?
Які документи підтверджують законне представництво?
Під час реєстрації зв’язку в ЕСОЗ медичний працівник має зазначити тип документа, що підтверджує законне представництво пацієнта. Це може бути:
Нагадаємо, які зміни відбулися: