ПРОФІЛАКТИЧНИЙ ОГЛЯД
Цільова група: чоловіки вік 40 років, жінки від 50 років
Кількість пацієнтів – 9,4 млн
Що входить у скринінг:
• вимірювання артеріального тиску
• оцінка загального серцево-судинного ризику за шкалою SCORE
• вимірювання індексу маси тіла
• вимірювання окружності талії
• вимірювання загального холестерину
• вимірювання цукру крові натще
• проведення електрокардіограми
• консультація щодо способу життя, харчування, куріння, фізичної активності
Маршрут пацієнта:
1. Пацієнт отримує запрошення (смс, телефонний дзвінок) на сьомий день після досягнення відповідного віку
Огляд відбувається кожні 2 роки, за наявності факторів ризику – щороку
2. Записується до свого сімейного лікаря / терапевта
3. Проводиться огляд. У разі потреби пацієнта скеровують на дообстеження та лабораторні чи інструментальні дослідження
4. Лікар заповнює цифровий План профілактичного огляду пацієнта з додатковою верифікацією через смс. За потреби призначаються ліки за програмою «Доступні ліки»
5. НСЗУ здійснює оплату за кожного оглянутого пацієнта
МАРШРУТ ПАЦІЄНТА
1. Ініціація процесу – привертання уваги
Мобільне або пуш-повідомлення: пацієнт отримує персоналізоване сповіщення через мобільний додаток або SMS, що запрошує на регулярний скринінг
Інформаційні матеріали:
-Після отримання повідомлення пацієнт отримує доступ до матеріалів, що пояснюють важливість скринінгу для його здоров’я (наприклад, ролики або статті про профілактику серцево-судинних захворювань тощо)
2. Запис на прийом
Пацієнт отримує можливість записатися на прийом до лікаря через додаток або через веб-сайт
Вибір зручного часу: пацієнт обирає зручний час. Також є можливість відправити нагадування для пацієнта за день до запису або в день візиту
3. Передвізитне нагадування
Нагадування через пуш-повідомлення або SMS: пацієнт отримує нагадування, що через день або два у нього заплановано скринінг, а також інструкції щодо підготовки (наприклад, не вживати жирну їжу перед аналізами, взяти з собою список ліків, якщо є хронічні захворювання)
4. Процес проходження скринінгу
Проведення обстеження: у медичному закладі пацієнту пропонують скринінг (відповідно до визначеного алгоритму). Можливо залучити рішення з технологіями ШІ
5. Нагороди та мотивація
Сертифікат здоров’я, промо коди на знижки чи бонуси (наприклад, знижки на ліки або послуги в аптеці) – у майбутньому
Рекомендації для подальших дій: лікар надає пацієнту рекомендації щодо подальших дій та заповнює План профілактичного огляду пацієнта з додатковою верифікацією через смс. За потреби призначаються ліки за програмою «Доступні ліки».
Можливість отримання результатів у цифровому вигляді (на електронну пошту, у кабінеті тощо)